vrijdag 4 januari 2013

Insta-me-crazy: Wintertimes

Today I've got 2 suprises for you! I'm doing insta-me-crazy posts from now on when I think you should see what I've been up to on instagram. Also I'm planning on writing in English and Dutch, as most of my readers are Dutch I thought it would be a pleasant suprise. If you like what you see down here, you can follow me on instagram, my name is itsCaressa :)

Vandaag heb ik 2 verrassingen voor jullie! Ik ga insta-me-crazy posts doen vanaf nu als ik denk dat jullie eens moeten zien wat ik allemaal op instagram heb gedaan. Ook ben ik van plan om in het Engels en Nederlands te gaan schrijven omdat de meeste van mijn lezers Nederlands zijn, ik dacht dat dit een leuke verrassing zou zijn. Als je leuk vind wat je hier beneden ziet kan je me volgen op instagram, mijn naam is itsCaressa :)



In these you see me at NYE, my holiday heels, christmas decorations in my room, gold and black nailstickers from Sephora, christmas gift memoir of grace coddington, me in a Bentley

In deze foto's zie je mij op NYE, mijn kerst hakken, kerst versiering in mijn kamer, goud en zwarte nagelstickers van Sephora, kerst cadeau memoir van grace coddington, ik in een Bentley


Here is an old painting of mine, my perfume collection, a reminder on my phone, a page from 'the shopaholic's daily calendar', hot coco with wipped cream

Hier heb je een oud schilderij van mij, mijn parfum collectie, een app op mijn telefoon, een bladzijde uit 'The shopaholic's daily calendar', warme choco met slagroom


This is me on a bored sunday eve, me with my Blond! showercap, me studying, me wearing my dad's old baseball shirt and mom's 80s blazer, my regulars with some selfmade bracelets, the fireplace at my dad's

Hier ben ik verveeld op een zondag avond, ik met mijn Blond! douchemuts, ik aan het leren, ik met mijn vaders oude honkbal shirt en mijn moeders 80s blazer, mijn regulars met wat zelfgemaakte armbanden, de openhaard bij mijn vader


Let me know what you think of these changes! Like or dislike? Be honest! :)

Laat me weten wat je van deze veranderingen vindt! Leuk of niet leuk? Wees eerlijk! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten